سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود برنامه


ساعت 8:30 صبح شنبه 87/10/28

 

والپیپرهای جدید بسیار زیبا و با کیفیت برای دسکتاپ شما

ادامه مطلب...

¤ نویسنده: محمد

نوشته های دیگران ( )

ساعت 8:29 صبح شنبه 87/10/28

 

برنامه ی آموزش فتوشاپ cs4 که به صورت مرحله به مرحله و به صورت تصویری به شما فتوشاپ را آموزش می دهد.برنامه ی photoshop essential training یکی از بهترین ها در نوع خود در زمینه ی آموزش می باشد که آموزش های بسیاری را روانه ی بازار کرده است وسعی بر آن است تا تمام آنها کم کم در این سایت عرضه شود البته مرحله به مرحله(عجله نکن!!!).چیز دیگری که می تواند جالب باشد قیمت بسیار بالای آن می باشد که به صورت دی وی دی در جاهای دیگرعرضه می شود.این برنامه به زبان انگلیسی تهیه شده است.

ادامه مطلب...

¤ نویسنده: محمد

نوشته های دیگران ( )

ساعت 8:27 صبح شنبه 87/10/28

 

بسیاری از عزیزان علاقمند به گرافیک و حتی مردم عادی از تماشای تغییرات زیبا در تصاویر مورد علاقه اشان لذت میبرند و دامنه انواع این تبدیلها Transaction نیز روز به روز و با ظهور نرم افزارهای جدیدتر و سخت افزارهای سریع دامنه گسترده تری میابد.
متاسفانه برای استفاده از غالب نرم افزارهای تغییر دهنده تصاویر مجبور به استفاده از نرم افزارهای بزرگ هستیم و بالطبع لاجرم از پرداخت هزینه آن چه به صورت کاهش سرعت سیستم و چه مشکلات فراوان ناشی از تغییرات تنظیمهای پایه ای در سیستم عامل میباشیم.

نرم افزار Magic Effect Photo Editor بدون نیاز به نصب و به صورت خیلی سریع میتواند تغییرات ناشی از بیش از 150 نوع Fi-lter مختلف را به تصویر مورد نظر اعمال نماید.
این پالایه ها که در 15 گروه ده تایی طبقه بندی شده اند عبارتند از :
Preset ، Sketch ، LightA ، LightB ، LightC ، Star ، Amazing ، Water ، Dream ، Whether ، Color ، Art ، Texture
Edge ، Frame
که نام بسیاری از آنها برای کاربران نرم افزارهای گرافیکی کاملا آشنا میباشد .
حاصل تغییرات هر کدام از Fi-lter های گروه فوق در ده حالت متفاوت و بدون نیاز به تنظیم ، کاملا قابل رویت میباشد و تنها با یک کلیک بر روی آن به تصویر اصلی اضافه میگردد.
تصاویر حاصل نیز به صورت کاملا استاندارد و سریع قابل ذخیره Save در مکان مورد نظر میباشد.
نرم افزار کاملا Portable میباشد و نیازمند کرک خاصی نمیباشد.
برای استفاده از نرم افزار تنها کافی است از پوشه Magic Effect Photo Editor v.2009.2.1 فایل MagicEffect.exe را اجرا فرمایید .

ادامه مطلب...

¤ نویسنده: محمد

نوشته های دیگران ( )

ساعت 8:23 صبح شنبه 87/10/28

 

این برنامه نقشه شهر کرج برای موبایل می باشد. فرمت برنامه جاوا است و بر روی بیشتر گوشی ها نصب و اجرا می شود. این برنامه هم بر روی گوشی های سیمبین و هم بر روی گوشی های جاوا قابل استفاده است. برای ورود به نقشه کلید 5 را بزنید. برای زوم کردن 3 و برای زوم منفی از کلید 1 استفاده کنید. با استفاده از کلیدهای انتخاب می توانید از برنامه خارج شوید.

ادامه مطلب...

¤ نویسنده: محمد

نوشته های دیگران ( )

ساعت 8:19 صبح شنبه 87/10/28

 آخرین نسخه از پلیر GOM Media Player v2.1.14.4525 که یکی از معروفترین نرم افزار های پلیر در امر اجرای فایل های تصویری میباشد که در این نسخه امکانات زیاد اضافه شده و فرمت های ویدئویی کمیابی را پشیتیبانی میکند که میتوانید با نصب این نرم افزار از دیدن فیلم های ویدئویی لذت ببرید.

 

ادامه مطلب...

¤ نویسنده: محمد

نوشته های دیگران ( )

<      1   2      

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 
 Atom 

:: بازدید امروز ::
4
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
23714

:: درباره من ::

دانلود برنامه


:: لینک به وبلاگ ::

دانلود برنامه

:: آرشیو ::

برنامه های PC
موسیقی جدید

:: خبرنامه وبلاگ ::